Hola Roger:

Jo opino el mateix, tothom pot participar lliurament aportant el que
desitgi.L´altre tema, tal com dius de "pluralitat" , es el interès dels
 instal·ladors   que fa que hi hagi una  motivació per invertir en donar a
conèixer la  xarxa i contactar amb   interlocutors vàlids interessats que
 escullin el que mes  els interessa , segons el seu criteri, i aixi poder
 tirar endavant el seu negoci,  independentment de GUIFI.NET.
Si la persona o entitat  pot veure el ventall de  ofertes,  pot escollir  LA
 o LES   que mes li agradi,convingui,... però sempre tindrà  el màxim de
 informació.

SAX!!

Xevi Nadal
Director/Dep.Enginyeria