>       No es estrany que no es faci cap conferencia amb la e-week sobre
> guifi.net i únicament es faci un taller?

A mi no em sembla estrany, de xerrades n'hem estat fent durant els darrers
3 o 4 anys amb una assistència d'unes 10 o 20 persones per xerrada. Durant
l'e-week hi ha moltes activitats i la gent es dispersa molt i no pot
assistir a totes les activitats que li semblen interessants.

Aquest any hem sigut nosaltres qui els hem proposat fer-ho en un format
diferent per tal que els mateixos usuaris de guifi.net puguin descobrir
que a la xarxa hi ha molts més continguts i no només accés a Internet.

També ens trobarem que hi poden venir usuaris novells però com que serem
una bona colla de guifi.net a la trobada podrem diversificar-nos i donar
cobertura als diferents nivells d'interès que es presentin.

A més, aquest format és més adequat per posar-nos a fer coses més
pràctiques. La primera és transformar l'edifici de La Central en un
supernode enllaçat a la troncal de Vic i donant cobertura a peu de carrer.
El següent és la posada en marxa d'un servidor de VeuIP a Vic, també un
jabber, irc, emissora de ràdio, ... que quedaran com a continguts
disponibles i, per tant, només això ja dóna sentit a l'experiència.

Lluís