M'agradaria que abans de adjudicar aquests projectes (pel Bages també
n'han fet algun altre darrerament) algú es molestés a preguntar pobles
on ja fa anys que actuen els d'Eurona... en algun han marxat per cames i
en d'altres no els volen tornar a veure mai més!

El dj 23 de 10 de 2008 a les 16:05 +0200, en/na Dani . va escriure: