Sorry, els nervis, la emprenyamenta, les ganes de fer-ho saber...

L'únic que he fet a sigut copiar el text original[1] i afegir el meu
comentari[2] a dalt.
Les faltes d'ortografia eren al meu petit i ridícul text?

[1]http://www.gencat.cat/diari/5157/08170007.htm

[2]Adjudicat un concurs "public" a la empresa Eurona que omplira la Garrotxa
amb una xarxa asquerosament privativa ;'(
No trobo en lloc les condicion del concurs per fer el "desplegament" a la
Garrotxa ....