Carai! Sempre faig tard, jo ho acabo de llegir ara mateix i ho anava a
comentar ;-)

També soc del parer de fer una nota pública en nom de la fundació, deixant
clar que fem a guifi.net, per que no hi hagi més interpretacions i
comentaris que posi en dubte la legalitat de tot el que s'ha anat
desemvolupant al llarg d'aquests anys.

El 24 / octubre / 2008 13:42, Josep Vives <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

> El 24 / octubre / 2008 13:13, eduardtarrats <[EMAIL PROTECTED]>ha escrit:

> Jo crec que precisament guifi.net s'hauria de vendre als ajuntaments (i
> així és en veritat i amb dret a llei) com l'alternativa que tenen si **NO**
> volen tenir lios amb la CMT ni muntar-se com operadors. Ho tenen així de
> fàcil: muntar nodes seus a guifi.net amb la nostra llicència basada en
> l'autoprestació. Hem de "posicionar" davant els ajuntaments, i penso que ho
> tenim fàcil si fem un dossier de "MALES PRACTIQUES DELS AJUNTAMENTS SEGONS
> [...]

El més Petit dels Peres.