2008/10/31 Dani . <[EMAIL PROTECTED]>:

> Si et fas polític i algú et fa cas si que es podria.
> La llei esta així de mal feta com aquest país que li diuen espanya.
> Apart la historia de robin hood la van captar al reves, es roba a los
> ricos y regala a los pobres i no roba a los pobres i ragala a los
> ricos

Ja veureu com algun dia tot això petara per algun lloc... nomes cal
que la gent no sigui tant conformista i cageta tocar la casserola 5
minuts al dia o apagar la llum 1 minut si que ho saben fer, però fotre
pilotes i dir que no o prou sembla que costa mes...

No se si recollida de signatures per reclamar que no fotin aquestes
coses amb diners públics que son de tots, o que em toques la loteria
per fer panfletos informant per a que la gent no caigui en un error
pagant algo que ja han pagat a aquests estafadors serviria d'alguna
cosa ;)

>>> http://guifi.net/ca/barcelones