Dons mira que estaria be que ho entenguesin. Potser aixi tots estariem
contents. Ells fent desplegament i manteniment per la seva banda i nosaltres
fent per la nostre, i al final tots fent xarxa lliure, que el que veig que
notenen clar que no esta barallat el fer negoci amb el desplegament i
manteniment, o venent material, i fer xarxa lliure xD Esclar que si bolen
cobrar burrades ho tindrian magre perque algun altre els passaria al debant.
De ben segur aqui es on esta el problema xD

SAX ;)
Paco

2008/11/1 Lluís Dalmau <[EMAIL PROTECTED]>

> Que llegeixen aquesta llista ho sabem fa anys, totes les llistes són
> públiques i ho continuaran sent perquè ho puguin continuar llegint, algun
> dia també entendran que els necessitem perquè ens ajudin a fer xarxa
> oberta, lliure i neutral, de la mateixa manera que altres instal·ladors
> estan fent :)
>
> Tot és qüestió de temps i sentit comú !

> Lluís

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet