Ostres, m'he quedat ben sorpres ;) Es una alegria per a tots tenir aquestes
valoracions i be be per veure quina visio hi ha desde fora ;) I per altre
banda, les convocatories a aquest tipus de reunio, ni que sigui per que ens
tenen presents hem d'estar molt i molt satisfets. No es si no la
confirmació, que nosaltres ja ho sabem pero ve be veure que altres s'adonen
tambe, de la molt i molt bona feina que s'esta fent, tot i que de vegades
sembla que a costa de la teva, i de molts altres, salut xD

SAX ;)
Paco

2008/11/7 Ramon Roca <[EMAIL PROTECTED]>

> Al fil d'això i com diu en Roger, en això a banda de la teoria, en sabem
> ben poca més, entre altres coses perquè en aquestes coses som els nouvinguts
> i és un ambient diferent al nostre natural.
>
> Tot vé de la idea de tot i mantenint la nostra naturalesa intacta,
> obrir-nos a nous espais i defugir de la imatge que de vegades hi ha sobre
> nosaltres de "tios raros".
>
> Una curiositat. He vist les evaluacions amb es puntuacions, que per com les
> he rebut crec que no es poden publicar, hi inclouen les valoracions
> [...]

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet