Hola,

Hi ha al web alguna llista dels ajuntaments que tenen infrastructura
(supernodes, nodes) a guifi.net o que en siguin usuaris. M'agradaria fer un
*"dossier" per a politics i ajuntament*s. La idea bàsica seria (dit però més
finament):

et mors de ganes de posar wi-fi al teu municipi i/o a les dependències
municipals però estas acollodino-amedrentado per la CMT (el papus!)....... ,
doncs ho tens fàcil..... mira aquests ¿40? ajuntaments: la solució es que
facis autoprestació....    aprofita't de guifi.net!!!! , un cas d'èxit
conegut arreu del mòn

que en penseu? la meva idea es fer algo molt pedagogic, marketinià, simple,
pensant en els interessos dels polítics (marcar-se un tanto davant la
ciutadania)

Com puc buscar per la web la llista de nodes/supernodes:

a) Propietats d'administracions
b) Posats per tercers a edificis o propietats municipals (amb consentiment
d'aquestes)

dieu-me com trobar-ho, sisplau, que no em conec la web (molt menys del que
us penseu, jeje)

El 7 / novembre / 2008 20:56, imakoki <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

> Ramon, et sabria greu si m'apropiu d'algunes de les lineas que has posat.
No ho hagues sabut dir millor. Volia posar un comentari amb axio:

> ----
>
> La bona intenció de l'articulista no em mereix cap dubte, però és ben
trist que hagin d'anar a fer viatges per Europa, Tallin inclòs, per trobar
un wifi obert. Jo em pensava que ara amb la crisi pujava el turisme local i
rural, només que haguéssin anat a la festa del Cavall fort, per dir alguna
cosa, l'altre diumenge a la Plaça de Vic, n'haurien buscat uns quants...

> Realment més que no pas heroicitats, el que és sorprenent és el garu de
desinformació que hi ha. Semblaria com si si a l'àrea metropolitana, que ja
sabem que està fotuda, hi ha qui només en surt per anar a l'aeroport i ja no
coneix res més del pais.

> ----
>
> Ja voldria jor haber sabut explicar-ho aixi de be xD
>
> SAX ;)
> Paco

va citar el periodista sabarut de torn de TV3 (un altre dels "herois"
mencionats) per afirmar que les xarxes obertes amb Ajuntaments són
il.legals.
Cia quan han promogut operadors municipals de pagament. Del cas de
Barcelona, ja no cal ni parlar-ne.

> [...]
sabem que està fotuda, hi ha qui només en surt per anar a l'aeroport i ja no

pàtria bruta, trista i dissortada de l'Espriu... A veure si ara ens faran
rersponsables de la contaminació lumínica de les comarques centrals....jeje

que les admins donen al wi-fi a Catalunya. No esmentar al guifi.net <
http://guifi.net> en un article que es diu "els herois del wi fi" em sap
greu en un periodista que es suposa està informat del que parla...

Xavier Rius - Blogs e-notícies

http://blogs.e-noticies.com/punt-de-mira/els_herois_del__wi_fi.html>

> Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
> http://www.hospitaletwireless.org
> http://guifi.net/ca/barcelones
> http://guifi.net/ca/hospitalet

Josep Vives Jounou