Cap problema per accedir-hi des de ureosona podeu fer, sort n'he tingut jo
per arreglar coses d'aquest server, jo també m'hi acostaré aquesta tarda
per si cal algo, de totes maneres encara no m'ha respost el Lluís de sta
Eugenia si te claus o no, però si es pot fer des de ureosona cap problema
si cal posar-hi el winbox.

Lluís (sucre)