Bé podria ser... Tot i que jo penso que no.

He entrat allà on marca l'enllaç, i des d'allà li he dit que descarregui el
següent enllaç com a BCN-LaLlunaNegraRd1.cfg

Després ho carrego tal i com diu, però em diu lo de
"Mala imagen de la actualización del firmware."

Per altra banda, com que em va desaparèixer la connexió (de cop no podia
connectar a cap lloc, ni a 192.168.1.20 ni un cop canviat a 192.168.2.21 ni
a cap de les variants 1.21 ni 2.20 ni res de res) vaig haver de fer-li un
reset per a poder continuar... no se si me'n sortiré aquesta primera vegada.

Yoques.