OK.. Gracie Miquel..
No es un Linksys es un Buffalo, pero jo diria que el trasto esta mort, no
transmet, pot rebre perque l'ap el veu amb un -67, pero no treu res, al
menys aixo sembla. Es molt raro que rebi pero no transmeti...¡¡¡

Lo altre ja pots donar per fet que no ha abaixat la potencia, de fet amb
una antena de rejilla i mes potencia, a ell li sembla que va mes be, quan
es tot el contrari.
Suposo que encara mante els dos enllaços per si li falla un....???
De fet ja es el seu tarannà aixo de escriure un post al foro i dies
despres esborrar-lo, ja hi estem acostumats a aquestes coses i mes...¡¡¡

A veure si dema podem cambiar el router a veure si es culpa d'aixo o
realment es una mala conexio amb l'ap...
Gracies a tots i MOLT BON ANY per a tothom.
Lluis.p