Holes,

estic intentant posar-me el dia ja que he estat pare per partida doble i
porto 15 dies OUT ;)

us comento per sobre, com està el tema,

com deia en Marc un Llamp va espatllar el ST de La Serra que uneix SBG-Gurb,
temporalment

es va habilitar un enllaç amb el Brull, que no esta gens malament pq amb 4
salts ets a Gurb

de nou

El tema es que aquest ST era una 532ª, dins una caixa doble, on ja hi ha un
altre 532ª, no puc

posar una Rb600!!!

Per tant, estic a l’espera de que, m’arribi alguna RB532A reparada de
Mikrotik per canviar-la.

El moment que es faci, ja us informaré.

Arribeu al Lluçanès/Gurb ja? o encara no?

Jordi

  _____