Res, ho haurá de mirar en Miquel, per exemple, o algu que tingi acces a la
BDD. He fet una prova que en un altre cas em va arreglar el problema que
tenia pero res. Ho he deixat com estava inicialment.

Hi ha por ahi un WDS que no toca perque es un enllaç client.... crec que per
aqui va. A la de test esta exactament el mateix problema. Deu venir de avas
de l'ultima copia a test, que no se quan va ser perque es fa manual ;)

SAX ;)
Paco

2009/2/13 tictac <tictac...@gmail.com>

> Hola,
> em trobo a l'editar el node http://guifi.net/guifi/device/665/edit que no
> existeix la interfície wds/p2p i no puc crear un enllaç
> bé, de fet ja hi devia ser l'enllaç per que a l'altre banda
> (http://guifi.net/node/1756) si que apareix però amb una sola ip
> en knoppix m'ha comentat que deu ser el mateix error que
>
> https://llistes.projectes.lafarga.org/pipermail/guifi-rdes/2009-February/009581.html
>
> podeu fer-hi una ullada?
> moltes gracies!

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet