Hola Ramon,

Esta visible aquesta presentació... Per què jo sóc dels que pensa que "hay
vida más allà de internet", que per mi la xarxa ciutadana oberta ha de
servir per moltes altres coses a part de compartir (o servir) internet. I
crec que hi ha oportunitats real de generar models de negoci vinculat
directament a la xarxa que estem desplegant.

Pensem que en l'actualitat hi ha més de 6.000 nodes operatius, i per tant hi
ha un conjunt gran de persones implicades en la xarxa que tenen un conjut de
necessitats.

Així "a bote pronto" dividiria els diferents negocis vinculats amb la xarxa
en dos parts:
* Inherents al desplagament de la xarxa: Instal·ladors, Venta de material,
étc.
* inherents als continguts de la xarxa: E-comarç (B2C,B2B, étc.), Venta de
serveis (Podria existir una guififonica, tv.guifi, étc.) , Venta de
continguts (guifitube.com, étc), VPN personal/empresarials, étc.

Bé, no se com ho havies plantejat, i segurament la majoria de coses, si no
son totes, ja les havies tingut en compte, ara que si t'ha servit millor.
:-)

Fins ara,

Agustí