Perfecte com a minim ja serem dos. xD

Doncs si tens una muntada, perfecte aixi podem compartir experiencies i
maneres de montar-la, ja que hi ha diferent programari per fer-lo.

Pep, i tots el demes interesats en aquest mon de la comunicacio, tanmateix
segur que us interesara una distribucio Linux que he preparat per l'ocasio.
A la pagina web http://www.hospitaletwireless.org teniu mes informacio
sobre el tema, encara que fins el dia del taller no estara disponible per
la seva descarrega, ja que a hores d'ara estic preparant el manual d'us i
instal·lacio.

A veure Pep si t'hi pots passar, a tots els demes.... no ens deixeu sols,
xD.

Salutacions

Ricardo