De: Pere Petit <ppe...@gmail.com>
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Enviado: lunes, 6 de abril, 2009 22:56:09
Asunto: [guifi-usuaris] Pregunta per MAQUEROS.... O NO...

Hola companys un usuari de MAC m'ha demanat si sabia com configurar la
interfície wifi del seu portàtil MAC dons sembla que no se li connecta a la
xarxa que té a casa seva amb el Reuter del ADSL, com que no n'he fet anar cap
l'hi he dit que faria la consulta, sabeu si hi ha res d'especial... jo
googlejant he trobat algunes referències que li faré arribar, però si algú sap
res que el pugui ajudar us estaria molt agraït.

Salut!

--
El més Petit dels Peres.