Bon dia a tots!!

He llegit al web de guifi.net que el dia 9 de maig fareu unes jornades a Vic
per a empreses sobre les possibilitats de guifi.net.

Jo formo part de l'empresa Accent Comunicació (
http://www.accentcomunicacio.com). Ens dediquem a la producció audiovisual
per a internet i al desenvolupament de pàgines web. Malauradament el dia 9
de maig no podré assistir a la jornada, però us agrairia que en publiquéssiu
un resum un cop feta o que en publiquéssiu els materials.

Personalment crec que guifi.net és un molt bon projecte i que s'està fent
molt bona feina per a la implantació d'una xarxa realment lliure. El que hi
trobo a faltar és que per a molts usuaris simplement es tracta d'una xarxa
d'accés a internet. Caldria potser també potenciar la creació de serveis i
de continguts propis. El que passa és que tant els serveis com els
continguts valen diners... i aquí és on topem amb el problema d'arrel.

Què en penseu vosaltres? M'agradaria conèixer les vostres opinions.

Salutacions,

Jordi