Bones.
Per temes com gent de Barcelona que du mes de un any utilitzant el meu proxy
de forma oportunista a pesar de tota la informació i consells que se'ls dona
i per la utilització massiva que hi comença haver de gent de fora de
Barcelona (70%), he decidit federar el proxy.

També un dels principals motius de la federació d'aquest proxy es per culpa
de un client que du mes de un any rient-se de la meva cara, mirant
pornografia 24h i canviant-se la MAC en el portàtil per que no pugui ser
blocat en els AP. Ajunto el seu correu per que l'hi arribi aquest missatge.

El proxy ja esta federat, ara em toca anar afegint les ips del clients que
estan connectats de forma correcte seguint els tres passos per a connectar a
la xarxa.

PD: Una llàstima que desapareixi el únic proxy d'accés 100% lliure a
Barcelona.

SAX!! (Salut Amor i Xarxa)