  From: Dani .
  To: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
  Sent: Sunday, May 10, 2009 9:58 PM
  Subject: Re: [guifi-usuaris] pel Ricardo, distribució Ubuntu radio

  Ricardo, teniu la iso algun ftp de hospi? així el baixo i de passada el pujo
a un dels 2 servidors que et vaig comentar. Mes val dos o tres servidors
disponibles que un sol :)

  El 10 / maig / 2009 21:23, Ricardo <avcarri...@hospitaletwireless.org> ha
escrit:

    Hola Pep, t'ho vaig comentar, pero amb tota la gent, es possible que no es
    vam entendre.... Cap problema t'ho torno a donar.

    Mira el user de la distro recent instal·lada es: usuari i el password el
    mateix. Una vegada inicies sessio, ja pots cambiar el nom del user, pero
    ull no de la manera convencional.

    T'explico:

    Escriu des de consola com a sudo el seguent: usermod -l "nuevo_user" usuari

    Per canviar el grup al que pertany el user: groupmod -n "nuevo_grupo"
    usuari

    Sustitueix el que hi ha entre cometes per els valors que vulguis.

    Vinga a veure si tot el funciona correctament.

    Salutacions

    Ricardo