Hola de nou,

Ahir vaig donar d'alta el meu usuari (nuria.cano) i em demanava un e-mail. Vaig
posar maff...@hotmail.com però hem deia que ja estava associat a un altre
usuari (santi.vazquez). Aquest el vaig crear jo en el seu dia però no és meu
l'usuari. Llavors vaig posar una altra adreça mirip...@hotmail.com. Tot això ho
vaig fer ahir al vespre i encara no puc entrar amb el meu usuari.

node: http://guifi.net/ca/node/3230

Haig de fer quelcom de més? O he fet alguna cosa malament?

Gràcies.