A la nostra comunitat de veins ho tenim (adsl i línia comunitària) i de moment cap problema.

Volia saber si algú te jazztel.
Que tal funciona?

be

Dona problemes?

no

Algú s'ha passat de timofonica a jazztel?

si nosaltres i sense cap problema, tot tal com estava previst

jo diria que són dels més ben valorats, i sino et tornen els calers i adeu...

sax !!!

Vull mirar de millorar els serveis del meu servidor cap a la xarxa i cap a
internet.
Jazztel m'ofereix el doble del que tinc ara. 20MB x 2,5Mb en comptes dels
10Mb x 32KB/s que tinc actualment, estalviaria 200? al any, tindria mes
baixada i pujada i 60 minuts gratis al mes per trucar a mòbils (ideal per la
centraleta veuip :p ).

Em recomaneu que faci aquest canvi? em dona mal rollo ser un mes dels que
posen queixes als diaris dient que fa 3 mesos que tenen contractat el el
servei i que el paguen però estan sense internet i sense línia de telf.

No se que fer :P