Proposem obrir un apadrinament per a ampliar la xarxa a Calldetenes.

Es podria ampliar a 5 Ghz. ?

La banda de 2.4 Ghz. és molt plena i saturada.

Qui s'hi apunta ?

Bones a tothom, vull demanar-vos ajuda sobre el següent tema:

Aquest divendres passat vaig fer una instal·lació a Calldetenes i no podia
connectar de cap manera amb cap del 3 nodes que hi ha, avui dilluns he
trucat al Ajuntament per si hi ha cap incidència, i em diuen que esta
col·lapsat i que de moment no si pot connectar mes gent, també que hi ha
planificat el muntatge d’una nova antena al poble però que no hi ha data.

Sabeu si es així? Tinc alguna altre opció de connectar amb el guifi a les
proximitats?

 Moltíssimes gràcies, Quasart3d.

Dij, 06/08/2009 - 17:57 — lluis.dalmau

Connectar a Calldetenes <http://guifi.net/node/23365#comment-23678>

Totes les zones acostumen a tenir molt èxit i es van omplint de nodes,
continuament cal anar fent ampliacions per donar cabuda a més connexions,
quin és el node que vols connectar ? quins és el millor o millors punts
d'accés que tens ? envia'ns uns captura dels ssid que trobes amb les senyals
i sorolls corresponents, a veure si t'hi podem ajudar.

A més, si la zona està plena, aquest node que vols connectar sempre pot
apadrinar una nova antena connectada a la troncal per tal de no quedar mai
saturat, sinó que el model de desplegament de guifi.net sempre pot anar
creixent perquè els mateixos interessats poden afegir allò que necessiten
per tal de connectar-se.