No és una pasun cop que li haguem, donat nosalters, el cable dins de la bobina no rebia pas cops, estava protehit pels laterals. Eren tares que apareixien mentre es destapava el cable desbobinant. Ja sé que és ben estramny en un cable suposadament nou, però era així, per això fèiem les fotografies.
A veure que ens diu d'això el proveïdor.

SAX

Al 23/08/09 14:36, En/na Dani . ha escrit:
http://guifi.net/files/images/CIMG2188.preview.JPG si aquesta es la tara, ho veig xungo, sembla que rodant o descarregant la bobina hageu topat contra una pedra i s'hagi quedat fins hi tot la pols del terra.

El 23 / agost / 2009 08:54, Ramon Roca <ramon.r...@guifi.net <mailto:ramon.r...@guifi.net>> ha escrit:

    Be, no vaig fer fotosd, però ahor si que vam poder estendre tots
    els 2.231 metres de cable. Ara arriba fins a casa meva i tot!
    L'unica sorpresa aquesta vegada va ser que en els darrers 200 o
    300 metres, hi havia una tara al cable a la bobina que esperem que
    no ens dongui problemes... hi haurà emoció fins al final!.
    Ara ja queda només fer les soldadures per començar a fer treballar
    les primeres connexions, i veure si podem connectar amb la
    carretera....

    Jo no vaig fer fotografies, pero uns quants si que en varen fer i
    suposo que aviat n'arribaran. M'interessen en particular també les
    fotografies amb la tara del cable, per enviar-hoi al proveïdor.

    Al 22/08/09 00:29, En/na Javi Pardo ha escrit:

        merda... no podre anar :(

        per cert... feu fotos dels "torpedos" i de la instalacio :D