> Sóc l'usuari xsalvado que estim fent creixer poc a poc la xarxa pel
> Priorat.

19 nodes operatius al Molar ... m'agrada :)

> · Ens podrieu posar una direcció de www.guifi.net/poboleda al node
> http://guifi.net/node/21226?

Ja ho tens fet: http://guifi.net/poboleda
Tu mateix ho podies fer editant la zona, obrint el desplegable 'Paràmetres
del camí URL' i posant-hi el nom.

> · A casa, voldria crear el servei de proxy i també el de gràfiques, hem
> podrieu gestionar la IP que hem faria falta per aquest node:
> http://guifi.net/node/19391?

Veig que la connexió que tens a aquest node és de client del punt d'accés,
per tant, té la IP 10.139.82.2

El què pots fer és obrir ports del teu router, el 3128 pel proxy i el 80
per les gràfiques.

Però si estàs connectat contra un AP i altres usuaris fan servir el teu
proxy la connexió competirà amb la resta d'usuaris i podria quedar curta.
Per solucionar-ho pots crear un enllaç wds fins al supernode on hi ha
l'AP, així t'asseguraràs un bon ample de banda.

Lluís