Hola companys del guifi soc l'usuari hector.rodriguez de Poboleda al
Priorat, tic instal·lant la xarxa juntament amb la Fàtima de TSI i el Xavier
Salvador del Molar i resulta que no puc afegit contingut a veure si hem
podriau donar drets o a veure que hem de fer.

Salutacions i gracies.

El 21 / setembre / 2009 13:44, <
guifi-usuaris-requ...@llistes.projectes.lafarga.org> ha escrit: