---------- Forwarded message ----------
From: Josep Sànchez
Date: 2009/10/9
Subject: Re: Proposta per venir a la festa que fem a Lleida els d'ubuntu.cat
To: Roger Baig Viñas

El 9 / octubre / 2009 10:29, Roger Baig Viñas ha escrit:
> Benvolgut Josep,
>
> in-line

> en absolut; jo tampoc no esperaria que et molestés si hagués estat a
> l'inrevés :p

No ho dubtis pas ;)

> Bé, si ens dónes el teu consentiment farem un FW del teu call a les
> nostres llistes

Em sembla perfecte. Només et pregaria que els indiquis que ens caldria
saber-ho entre aquesta setmana i la vinent, si pot ser. Els pots
passar, als que estiguin interessats, la meva adreça sense cap
problema per contactar.

> FYI: http://www.guifi.net/ca/node/8166

Vaja...gràcies per la informació. Sempre va bé saber on ens anem a posar :)
Doncs potser encara és més interessant que vingueu, no?? ;)

Salut!

--
Josep Sànchez
[papapep]