Perdoneu, però no sé perquè us atabaleu tant amb això.

Per el que entenc, han sigut "amenaçats" els que han dit al comercial de torn que tenien un servei alternatiu. Jo, per sistema, no dic res a ningú dels que em truquen oferint quelcom i tampoc me'ls escolto. Normalment ells si que saben on truquen, doncs em demanen per el nom, però jo no puc saber qui truca, des d'on, en nom d'aquí ni amb quines intencions.

Aleshores no me'ls escolto. Quan busco quelcom ja procuro mirar les diferents opcions i no escoltar-me només la part que em truca. I per no escoltar-los hi ha diferents opcions, aplicables segons el moment, feina, ganes i també l'educació del que truca, com poden ser: despedir-se amablement i penjar, penjar "a saco", deixar el telèfon sobre la taula i que parli amb la paret, ....

Ho sento si algú de per aquí és tele-comercial, però no tinc perquè dedicar-lis el meu temps ni aguantar les seves intromissions.

Salut,

Jordi