De: albert homs <alberth...@gmail.com>
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Enviado: mar,20 octubre, 2009 14:52
Asunto: Re: [guifi-usuaris] Fwd: [Admpub] Familias de Euskadi rechazan el Wi-Fi
en el aula porque "es un riesgo para la salud"

Obviant el tema dels suposats efectes sobre la salut, penso que posar wifi a
les escoles és una bajanada a efectes tecnològics
Aula amb 20 portàtils contra un ap, quant ample de banda toca per màquina? i el
nivell de soroll? i quants ap's per planta? i a sobre segur que la connexió
està encriptada (no fos que algú es connectes per la cara). Si els mestres ja
tenen feina amb una classe normal, una classe informatitzada (que no una classe
amb suport TIC) els sobrepassa de llarg. Ja sento els "profe, no se'm
connecta", per no parlar dels faisbooks i altres collonades :)

Les eines TIC són genials per a moltes coses però s'han d'incorporar a on toca,
com toca i quan toca, no només per moda

El 20 / octubre / 2009 14:18, Eduard <eduard.gu...@gmail.com> ha escrit:

L'altre dia ho parlavem a riereta. Els AP's tenen que està ben repartits perquè
la potencia d'emisio dels portàtils sigui baixa. Pero encara i així (segur que
es un desmadre) jo penso que es una animalada tenir als xavals tot el dia amb
una radio a 30 cm del nas i aules amb 20 o 30 radiós radian durant un pilot
d'hores.