Jo i 8 persones més marxem l'1 de novembre amb 4 furgonetes (ambulàncies)
carregades de material per Mali. Les ambulàncies també es queden a Mali.

Calculo que passarem pel Sahara Occidental entre els dies 5 i 8 de novembre.
Si algú vol baixar, o cal portar material voluminós que és difícil de
portar en avió (antenes), suposo que podriem mirar de fer una mica d'espai
;)

Passarem per la carretera de la costa, suposo que els campaments son a
l'interior cap a la frontera amb Mauritània, oi ?
O sigui que no ens hi podrem pas acostar amb les furgos, però podriem
deixar el material (o la gent) a Laayoune.
http://amblas.com/ramon/mali/Vic_Hombori.png

Si interessa ja ho direu però n'hauré de parlar amb els meus companys de
viatge.