Els de eurona no es menjaran una merda i ho saben perfectament...
Deu ser alguna mena de tactica per blanquejar diners xD
Fa poc es varen presentar per Bigues i Riells en plan si voleu eurona teniu
que signar ja i en poques paraules les empreses etc.. "interessades" els van
engegar a la merda finament sense signar cap paper XDDDDDD

Eurona euroneta... que la gent juga neta... no con alguns que es colen per
la nit alguns terrenys a muntar torretes :p

El 28 / octubre / 2009 09:37, Josep Vives <josep.vi...@gmail.com> ha escrit: