Estic fent proves amb canvis de canals però les transferències van a la
mateixa velocitat..

Mai havia vist una paranoia aixi, de tan bona senyal i tan poc rendiment.
El CQQ es vastant dolent per el senyal que hi ha 48%/50% de CQQ.

Per cert, veig que per Terrasa i per Sabadell hi ha mes d'un ssid i enllaç
sense el gufi.net del debant. Per exemple TRSAjuliol22Parabolica5Ghz en
comptes de guifi.net-TRSAjuliol22Parabolica5Ghz.

El 29 / octubre / 2009 16:39, GRiera <gri...@gmail.com> ha escrit: