Kenshin, estic completament d'acord amb tú, crec que es la millor forma
perquè tothom entengui el que surt de bones a primeres...

Salut !!

2009/11/1 kenshin <kenshinco...@gmail.com>

> Creo que es un error identificar por localizacion ya que es idependiente el
> idioma
>
> Propongo esto:
> si estas logeado -> idioma de la preferencia linguistica de tu usuario de
> la web
> sino
>     si el idioma de tu navegador esta soportado por la web -> idioma
> navegador
>     sino -> ingles

> opcions?
> preferencia
> exemple...

David Samaniego
www.soloanimal.com
www.solohuron.com

La informació continguda en aquest e-mail és confidencial i s'adreça
exclusivament als seus destinataris. La seva divulgació està prohibida. En
cas d'haver-lo rebut per equivocació, els demanem que el destrueixin i ens
ho comuniquin. Gràcies per la seva col·laboració.
La información contenida en este correo es confidencial y va dirigida
solamente a sus destinatarios. Su divulgación esta prohibida. En caso de
haberlo recibido por equivocación les pedimos que lo destruyan y nos lo
comuniquen. Gracias por su colaboración.