Bones Hector,

Digues quines radios, nodes son que hi han uns quants xD ;) i quina es
aquesta que dius que funciona i quina no... be, dona alguna dada per no
tenir d'anar remenant-ho tot fins trobar els trastos, nodes a que et
refereixes ;)

A on posa: adreça de correu electrònic (disponible si estas identificat a la
web) tens els correus dels admins acutuals de la zona... parla-ho amb ells
aixó de ferte admin.. Crec que amb un rol de contribuidor ja ni ha prou...
pero be, a veures si algu altre o els admins de la zona et podem dir quina
es la millor opcio ;)

SAX ;)
Paco