Jo abaixaria la potencia de les nanos que per defecte el unsolclic les posa
al màxim 400mW.

Sobre el noise inmunity a la puta calle... per no estar afectat amb el
soroll en fa mes ell... Mostra d'això va ser una nanostation2 a Barcelona
amb el noise inmuniti i 400mW deixant a 1 client sense connexió i a 3 amb
una navegació de uns 12KB/s amb talls...

Jo crec que treient els noise inmuniti a qui el tingui posat i baixant la
potencia a l'ho juts algo ja s'aconseguira.. Si a Barcelona funciona... en
un poble amb menys de un quart d'avitants que a Barcelona te que funcionar
per pebrots.

El 9 / novembre / 2009 12:10, Joaquim Roca <q...@qrt.cat> ha escrit: