Eduard, enserio :P Apuntat a la llista guifi-vic!
Sempre demanes les coses que ja he estat parlant.
A les nanos 11 per WEB és el mínim, que equival a 1dBm al madwifi.
Ja és correcte deixar-ho a 11.

Pel que fa els AP's ja vam baixar la potència a TOTS els supernodes de
Vic dins dels límits legals, el teu també.
Ha millorat una mica l'assumpte però no s'ha resolt ni molt menys,
seguim amb la interferència i no sabem encara d'on prové.

El 9 / novembre / 2009 08:20, eduardtarr...@savvilaro.com
<eduardtarr...@savvilaro.com> ha escrit:

>        Despres de tots els problemes de potecies, m'ha anat repassant els
> nodes, que antigament amb els Linksys era facil de saber, ja que tenies els
> nivells de soroll allà per amb els nanos, hi ha aquest valor en algun lloc?
>        A part algu sap si es pot posar menys de 11dbm en una nano? No m'ho
> deixa fer, en canvi amb un linksys hi havia pogut posar fins a 1mW si no
> recordo malament!
>         Gracies!
>        A part els nivells de senyals dels AP's s'han de regular? Els
> enllaços entenc que si, els clients tambè pero els dels ap'S
> [...]

Miquel Martos