Avui, a la reunió de La Guixa, un veí de Sant Sebastià, ens ha dit que viu
a una de les cases de pagès de més a prop, et trucarà (rroca) perquè té
les claus i té ganes de participar en el manteniment d'aquest node que, a
més, és on es connecta però que desconeixia com funciona ben bé guifi.net

Lluís