Perdón, yo sí he respondido a su propuesta, voy a ir para Málaga la semana de enmedio de diciembre.

Ya he quedado que voy a llevar un supernodo y un cliente.

Algú m'ho pot encarregar i donar a Barcelona-Vallés Occidental? Ho pago en quant m'ho doni.

Seria un supernode amb un parell de ràdios i de client una nanostation...

Tècnicament el que volgueu... no controlo aquest hardware.