Molt bones Eloi,

Gracies per compartir la teva experiència ;)

Jo encare no m'he posat amb cap actualització però va ve saber com li va als
altres ;)

Un comentari... de cara al que es plantegi actualitzar el primer es saber si
ens costara euros ....

Fent un * /system license print*

Ens diu si tenim una llicencia actualitzable a la 4.x de franc

Si el que ens mostra la comanda anterior inclou

upgradable-to: v4.x

Llavors es pot actualitzar com tu dius, sense cap cost.

Per cert, si no teniu cap ADSL a prop sempre se pot parlar amb algú que
tingui proxy i configurar temporalment una connexió pptp, per exemple per
obtenir sortida a Internet de forma temporal per l'actualització ;)

Algú ha actualitzat i sap com es fa quan s'ha de pagar perquè no es
upgradeble la mikrotik... tinc una i potser m´interessaria però no m'he
posat a mirar a vera com fer-ho  ...

SAX ;)
Paco

2009/12/19 Eloi Rebes <eloi.re...@gmail.com>

> només volia deixar constancia d'un cas k m'ha passat amb el mikrotik rb433
> k tinc.
>
>  Amplint-lo amb una nova radio rb52n, k sense saber-ho només es pot
> utilitzar amb la nova versió del SistemaOperatiu, i no pas la 3.30 k tenia.
>  Així doncs, seguint els passos k m'informava la paginade mikrotik...:
>  -  primer actualitzar el firmware  del 2.20 al 2.23  (crec recordar, en el
> meu cas)
>  -  actualitzar la llicència del mikrotik tenint el SO 3.25+, mai des del
> nou SO 4.30
> [...]

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet