Aquest vespre he passat per les escoles velles per veure què passava. Està donant errors de memòria. De totes maneres al final m'ha arrencat de nou i ara està operatiu... Estant com està, però, no crec que aguanti gaire, d'un dia a l'altre el perdrem.

A banda d'això, des del 13d que vaig remenar els ports, alguna cosa he fet perquè no tot va bé :(, vaig remenar els ports amb presses i alguna cosa no he sabut deixar com abans, pls aviseu si cal corregir alguna cosa.

Per mes INRI, l'ADSL de les Escoles Velles sincronitza malament. Els correus més o menys entren i surten, però l'ADSL sincronitza malament des de fa uns dies i es penja sovint.

Al 26/12/09 08:40, En/na Dani . ha escrit:
Ja fa uns dies que intento connectar per ensenyar-ho a uns amics pero esta out.