jeje.....l'experiencia es un grau....tb es important que tinguin un foradet
per si mai ni entra.... molt petit....

sobretot auquestes dels conus.,... jo n'he obert amb mitja caixa plena
d'aigua....

i d'estanques tb n'he obert amb mitja caixa plena...(aquestes no les vaig
montar jo) pq els fils entraven per dalt...tela....

SAX

El 8 de gener de 2010 18:56, David Grau Serra <d...@pangea.org> ha escrit: