en teoria ja funcionen, vamos, no es necessita fer res especial per
"federar" dos servidors jabber.

Si tenim usuaris

us...@acme.jabber.net
us...@strider.jabber.net

si el servidor amce.jabber.net ja troba a strider.jabber.net i
viceversa, la comunicació es pot fer, només cal que els dos usuaris
s'acceptin mutuament i punto. Com a mínim amb un servidor propi he fet
coses semblants, i diria que en general funciona (la ressolució de
noms és un pas imprescindible i avegades obviat xD però no és
estructuralment problemàtica, oi?)

P.D.: Els ports han d'estar oberts... no recordo quins però