Qui s’encarrega de parlar amb l’Ajuntament?

Jordi

  _____

De: guifi-usuaris-boun...@llistes.projectes.lafarga.org
[mailto:guifi-usuaris-boun...@llistes.projectes.lafarga.org] En nombre de
Ramon Amblàs
Enviado el: miércoles, 27 de enero de 2010 14:53
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Asunto: Re: [guifi-usuaris] CallSerrat no va gaire fi

Miquel, quan he dit que "l'he canviat" volia dir "que ahir vaig canviar"  ;)

Doncs a mig matí hi havia una bona pila d'usuaris a AP3 (potser 14 o 15)
Per exemple a http://guifi.net/guifi/device/19595 es veu que ha estat
connectat de 2 de la nit a les 12 d'avui.

En/na Miquel Martos ha escrit:

Que extrany, ahir hi havia les 3 ràdios en canals diferents, n'estic segur.
Ara mirant veig que l'AP3 continua amb nomes 2 usuaris connectats com ahir.

El 27 de gener de 2010 8:38, Ramon Amblàs  <mailto:ramon.amb...@guifi.net>
<ramon.amb...@guifi.net> ha escrit:

L'he canviat de canal perque hi havia 2 ràdios en el mateix canal.

Ara veig que AP3 torna a tenir usuaris conectats, hi heu fet alguna cosa ?