El principal contingut es fer saber que existeixen aquests continguts...

Ja sigui posant un anunci als proxys cada X hores o minuts o be fent una
vaga general de proxys per a que espavili la gent que tira de megauploads i
mariconades tenint serveis a la xarxa xD

Sorry per la manera de dir-ho...

El 30 de gener de 2010 20:06, Ricardo <ricard.lo...@gmail.com> ha escrit: