Abans de pendre la desicio jo sol ho volia consultar.
Que fem amb el node projectat al Citilab[1]?
Cal esborrar fantasmades no? com a minim per no donar falses esperances a la
gent...

Aixo be arrel dels comentaris que hi ha aquesta zona[2]

Jo com a tema personal (no vull implicar a guifi.net) paso de chusma llepa
culs que van de guais per la vida i mamant ravos per cales i alimentant-se
de projectes que fan altre gent. Si per mi fos els calava foc per
chaqueteros i venguts...
Si volen cales... a la rambla catalunaya (BCN) hi ha molt de curro pujant i
baixant pells... No cal sagnar als pobres o alimentar-se de projectes
d'altre gent.

[1] http://guifi.net/node/9607
[2] http://guifi.net/node/9604