Hola Fernando,

Doncs jo se de sociolegs, per exemple, que han estat contractats sota
aquesta formula i cobrant un sou de llicenciat. Segurament no el que es
mereixen, pero prop de ser un sou digne o "de mercat" , que no sembla que
sigui el cas del que comentes (que m'extranya, per cert)

M'imagino que la Ordre deu dir alguna cosa sobre els sous

Mes enllà de la bondat o no d'aquesta política, com de totes, el que
m'interessa a mi és que pugui ser aprofitada pels ajuntaments per a fer
coses interessants, mes enllà d'arreglar voreres (i les telecomunicacions em
semblen molt necessàries), i també per impulsar guifi.net (en el cas dels
ajuntaments que el tenen o volen tenir-lo); i sobretot per als aturats que
contractin, per a que tinguin feina 6 mesos i, a poder ser, aprenguin i
guanyin en ocupabilitat.

Josep Vives Jounou

http://josepvives.cat
josep.vi...@gmail.com