Hola Sebastian,

Sap greu que t'hagis enfadat i que tinguis aquesta sensació de nosaltres.

Aclariments:
 - disculpes, si no ha sortit la teva proposta de xerrada és per què no
l'havia vista al formulari d'inscripció de ponències que és d'on he fet el
volcat de dades a la web.   Si et serveix d'alguna cosa ha sigut culpa meva.

 - si tot i això t'ho repenses, estarem encantats que ens expliquis de què
va això del Catnix. Estic d'acord amb tu en que el contingut de la SAX ara
per ara és un xic fluix. Noi, a Pineda no en sabem més, però estic segur que
quan organitzem la segona edició segur que ho farem millor.   Aquesta vegada
ho hem organitzat amb poc més de 2 mesos d'anticipació, la propera segur que
qui ho organitzi començarà abans.

 - Igualment, si vols conèixer als que estem darrera d'aquesta moguda, igual
que vaig fer en un correu farà uns dies, estàs convidat a venir a fer un
entrepà a Pineda.  Quedem cada dissabte al matí al Bar el Rubio. Si vens
demà segur que ens podràs ajudar a concretar o perfilar més coses de la SAX.

Salut i ànims a tots a apuntar-vos a la SAX i a participar d'ella!!

Ignasi