Hola!

Se ha hablado de hacer uno o varios "meetingpoints" o puntos de encuentro
para la gente que viene de fuera y asegurar o facilitar en la medida de lo
posible el transporte hasta Pineda.    Que por muy pueblo turístico que
seamos y tal las comunicaciones no son lo que deberían.

De momento estamos centralizando la información de quién viene de fuera o
qué necesidades logísticas (de las otras no nos podemos hacer cargo) hay.
Conforme sepais horarios enviar correo aqui o bien a s...@pinedasensefils.cat

SAX!

Ignasi
PD: Como llegar a Pineda:

Amb cotxe:

La vila de Pineda de Mar, està situada a mig camí entre Barcelona i Girona,
només a 50 km de cadascuna de les dues capitals, fet pel qual facilitza molt
l'arribada amb combinació aèrea tant per l'aeroport de Barcelona com per el
de Girona-Costa Brava.

Si el medi de transport escollit és el vehícle particular, es pot arribar a
Pineda de Mar mitjançant la Carretera Nacional N-II, o bé per l'Autopista
C-32 a la sortida 122.  La xarxa de carreteres i autopistes properes a
Pineda de Mar, fa que en menys d'una hora de recorregut es pugui arribar a
les ciutats més properes: Barcelona, Girona, Mataró, Terrassa, Sabadell, o
fins i tot poder arribar a la frontera francesa.
Amb Ferrocaril:

Si el medi de transport escollit és el tren, Pineda de Mar disposa d'una
estació de la línea C1 del Ferrocarri de RENFE on cada 30 minuts pasa un
tren amb destinació Barcelona (tant a la ciutat com a l'aeroport). Es poden
consultar els horaris a
www.renfe.es<http://www.renfe.es/cercanias/barcelona/index_horarios.html>
Amb autobus:

Existeix un autobus diurn que connecta Barcelona i Blanes. El servei
l'ofereix la empresa Barcelona Bus (telfèfons 93.232.04.59 i 972.350.487)

Així mateix, també existeix un servei nocturn d'autobús des de i cap a
Barcelona. Es tracta del bus número 82.  Surt de Plaça Catalunya e un
autobús diurno que conecta con Barcelona y Blanes a les 0.55h, 1.55h, 2.55h
i 3.55h. i te parada a Pineda de Mar a l'avinguda Mediterrani. Des d'on  es
torna a iniciar el trajecte fins a Barcelona a les 23.55h, 0.55h, 1.55h i
2.55h. Existeixen també serveis a les 3.55h i 4.55, però únicament fins la
estació de Renfe de Mataró, on es pot connectar amb els primers trens.

El 12 d’abril de 2010 22:44, Ramon Roca <ramon.r...@guifi.net> ha escrit: