Poca broma!!

que jo estic ara assegut a la sorra validant que la cosa funciona i només
falta sol, però sestà de lujo aquí sentint el mar i les gavines...  Quan a
l'estiu el xiringui estigui obert i les guiris "operatives"... més d'una
reunió ja se a on es farà!!

SAX!!!

El 14 d’abril de 2010 15:03, David Samaniego <da...@samaniego.cat> ha
escrit: