Aupa,
On Miércoles 28 Abril 2010 00:00:26 Eduard escribió:
> La zona ja te el rang de ips del nuvol, no la posis com mesh, la tens
> que posar amb un rang de ips publiques.
>
> El trasto  no l'has de posar amb modo ap, aixo es infrastructura, tant
> sols tens que crear un trasto generic perque et doni una ip per trasto.
no veig quin tipus de trasto he de posar :(.
He de posar "trasto sense fils, com un router..." o  "qualsevol trasto amb un
ip pública". He provat de les dues maneres i no em surto.

> Es convenient, es un consell, que identifiquis ve en el nom que es una
> zona mesh, ejem: nube juslapeña, aixo es perque ningu monti
> infraestructura dins la zona i us agafi les ips del nuvol.
Gràcies i fet ;).

> mirat els node de graciasensefils, sant joan despi o poblenou
Ja me les havia mirat però no havia sapigut fer-ho. Tampoc he sapigut posar
mode ad-hoc en la zona.

Moltes gràcies.

SAXO!